Iittala outlet


Precis hemkomna från Iittala outlet som öppnat här i stan under sommaren. Där kommer jag bo! ;) Fick med mig två äppelgröna (iaf tror jag det är dem?) kivilyktor. De kommer få husera på tavellisten i köket, som äntligen ska upp imorn. Kommer bli finfint tror jag :) 59:-/st var väldigt överkomligt tycker jag! Kostar ju annars 79-89:- beroende på var man köper dem. Brukar inte dem nya färgerna vara mkt dyrare? Aja, good for me ;)

Nu ska vi snart till pappa o brorsan (mamma jobbar) och äta lite mat. Pappa har lånat våran bil idag för att hämta brorsan i Norrköping. Han var nämligen så klantig igår att han satte sig på fel buss från Stockholm, så han ringde här vid 12 i natt och frågade om vi kunde hämta honom, haha, och snälla som vi är så åkte vi ju iväg. Men vi hann inte ens ut ur stan innan han ringde igen och sa att han hade fixat boende över natten. Ganska skönt att slippa åka 12+12 mil mitt i natten ;)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman...där har du fel med brorsan din...d fanns ingen annan buss som gick ända hem till Västervik...puss

2009-05-06 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0