I'm in lööööv!


Okej, jag har definitivt hittat vår nästa soffa. Inget snack om saken! Rätt färg, rätt storlek, rätt form, allt är så rätt! Jag vill ha en lite annorlunda, vilket den "öppna" schäslongen tillför, och sen ska den helst vara maskintvättbar vilket denna är. Kan det blir bättre? Priset var helt okej också, även om det är för mkt för oss just nu, ca 10500:- + 1200:- frakt eller så får man hämta den i Stockholm till en avgift av 199:- + bensinen dit då. Helt okej. Man behöver ju inte spara ihop till hela heller, man säljer ju den gamla först :)

Synd att det är så mkt annat man vill ha också...

EDIT: Hittade en till typ likadan soffa från samma ställe fast 1600:- billigare. Gillar dock färgen mer på den första, men kanske finns mörkare till denna med. Åh, älskar dessa soffor! Jen vill ha!


Bild: Furniturebox


Kommentarer
Postat av: Thessan

Soffan ser kanon snygg ut!

2009-05-15 @ 10:44:18
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Sofies Inredning & Designblogg!

GUD vilken schysst blogg, får jag länka dig?

Hit kommer jag igen.. Förresten, vad skriver du med för "typsnitt" i dina inlägg? Den är så behaglig. Jag är trött på mitt nu haha



Kramar Sofie

2009-05-15 @ 15:50:21
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0