Lager157

Oversized tee, Lager157s egna märke. Pinsamt att gå omkring i den där tyckte älsklingen, men vadå, jag ÄR ju bäst?! ;)

Lite lagom pösig kofta, även den från deras eget märke. Perfekt till svala sommarkvällar!

Letade (och letar fortfarande) efter en vit enkel kofta jag kan ha både till dopet, studenten, bröllopet och övriga fester i sommar. Kommer ju antagligen bli ärmlösa klänningar och eftersom jag inte gillar att visa överarmarna (vita och tjocka ju!) så vill jag gärna ha en kofta till. Sen vet man ju aldrig om det blir kyligt så det kan ju vara bra att ha ändå. Just denna koftan är nog lite för "stor" för att ha vid sådana tillfällen, så jag letar vidare. Men den blir ändå perfekt i sommar att dra på sig på kvällen! :)


Lager157 är billigt och bra! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad snygg koftan var!

2009-05-12 @ 21:39:16
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0