Min sommar är säkrad! :)

Guuud va skönt! Idag fick jag reda på att jag (och antagligen älsklingen med för han fick inloggningsuppgifter till en skola) kommit in på ytterligare en kurs i sommar, fick antagningsbesked och inloggningsuppgifter :) Detta betyder att jag kommer läsa heltid även i sommar! :D Okej, det hade absolut varit bättre med ett sommarjobb och "riktiga" pengar, men nu är det ju inte så, just nu är jag bara så glad att vi slipper vända på varenda krona i sommar. För ärligt, på vintern okej, men på sommaren!? Det är ju då man vill ha pengar!

Glad glad glad glad glad!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad kul för dig! :) Alltid lika skön känsla när man vet vad man ska göra, och man vet att ekonomin kommer hålla :) Kram, grattis ;)

2009-05-13 @ 13:19:20
URL: http://bloggenomminadagar.blogspot.com/
Postat av: Thessan

Vad kul att det har ordnat sig! Det är ju på sommaren som man vill ha/behöver pengarna! kram

2009-05-13 @ 17:40:32
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0