Plugg plugg plugg


Idag är det Historia-plugg som står på schemat. Skittråkigt. Men jag måste verkligen. Provet är imorn kl 16.30 och den här helgen har det kommit så mkt annat i vägen så jag kan typ ingenting än. Blir en sen natt och tidig morgon helt enkelt. Vila får jag väl göra i graven. Jag är så matt av brännan i ansiktet också så jag somnade ett par timmar förut. Gjorde alltid det förr men nu var det väldigt länge sen jag somnade mitt på dagen, så måste vara brännan som spökar. Imorn efter provet är det bara raka vägen hem som gäller, för på tisdagmorgon är det ju prov i Excel. Tur att terminen är slut snart för mkt mer orkar jag inte nu! Ska bli skönt med en eller två veckors pluggvila sen innan sommarkurserna drar igång. Välbehövligt!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0