Say hello to the lobster ;)


Okej, det är ett faktum att jag inte tål att vara ute i solen. Kan ju tillägga också att jag är ännu rödare än vad det ser ut på bilden. Det stramar, huvudet bankar och jag har frossa... En av orsakerna till att jag inte är överförtjust i sommaren...

Loppisen idag var ett fiasko. Mer folk än vanligt men ingen handlade ju nåt! Iaf inte av oss. Efter typ 5 timmar hade vi sålt för 30:- och det kostar ju 50:- att stå (om man delar som vi då). Men sen i slutet köpte några lite större saker så vi gick väl med 130:- i vinst till slut. Men förra månaden sålde vi ju för 600:- liksom. Vi har väl helt enkelt redan sålt alla bra saker. Ska väl ge det en ny chans nästa månad så får vi se. Vi kan säkert hitta mer bra saker i förrådet ;)

Krukor till en förbannelse, hehe.. vi sålde EN. Sist sålde vi 7 st.

Alicia däremot tjänade massor av pengar till leksaker :) Hon sålde bullar som hon bakat! Titta så fin hon är som katt :)

Isabell var också med såklart!

Alicia handlar hand i hand med sin "pojkvän" hihi. Så himla söta så man bara dör!

Massa folk.

Älsklingen mitt i solen!

Det har varit en skön dag, och liiite pengar tjänade vi ju iaf. Var ju rädd där ett tag att vi stog helt förjäves, men det fixade sig ju till slut. Ger det som sagt en chans till nästa månad. Går det lika dåligt då ger jag nog upp för i år. Men till nästa år har jag nog hunnit tröttna på massa mer saker, haha ;) Tack Lina för sällskapet!

Nu blir det schlager för hela slanten! Dock själva, för Cissi kände sig inte kry idag! Hoppas vi ses nästa vecka istället, gumman!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Helen

Oj, vilken färg du har fått? Var det efter en dag i solen bara? Jag har jättesvårt att bli brun men inte blir jag så röd som du heller :-)

Jag tänkte höra vilket pris nu tar för krukorna när ni säljer på loppis? Jag har själv planer på att hyra ett bord med min mamma någon gång men eftersom jag sällan/aldrig har gått på loppis vet jag inte vad man kan med och ta för kläder, krukor och annat man vill bli av med. Tips mottages tacksamt.

2009-05-18 @ 12:13:47
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Helen: Japp, endast en dag, bränner mig alltid så där. Det var ju väldigt många timmar oxå, o så glömde jag smörja in mig innan.



Vi tar 10:-/st för alla krukorna. Det bästa tipset jag har är att ta så låga priser som möjligt! Det är ju ändå loppis och folk letar ju fynd.

2009-05-18 @ 13:02:43
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0