Semesterlängt!


Älsklingen i London 2004. Längtar tillbaka varje dag!

Hej kära ni och tack för era fina kommentarer om vårat kök!
Jag sitter och längtar efter att få åka ut och resa! Det är så många som bokar resor hit och dit nu så jag blir alldeles sjuk. Längtar tillbaka till London, men vill samtidigt se något nytt. Rom, Paris, New York.. you name it! Jag vet iaf att jag vill på en storstadssemester, solsemestrar är nog inget för mig även om jag självklart vill uppleva iaf en sådan resa i mitt liv. Just nu lockar Rom med dess historia allra mest. Jag håller ena tummen på att vi lyckas komma in på ytterligare en kurs i sommar så vi får ihop till heltid, för då har vi definitivt råd att åka i höst. Gäller bara att prioritera det och inte inredning och kläder isf ;) Där har vi mitt problem! Hihi.

Nu ska jag sätta mig på cykeln, duscha och sen vänta på att älsklingen kommer hem så vi kan veckohandla! Förresten! Ställde mig på vågen förut, det går neråt! Jag hoppas verkligen jag klarar det denna gången!

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: karola

-vilket fint kök, har du förebilder också??



sv. ja det skall bli skönt med semester....vi skall vara en vecka i NY only...och 2 i honolulu...sen skall vi vara hundvakter 1 månad i Hollywood....budgetboende :) ...sen får vi se vart vi hamnar i augusti...vore toppenkul med en tur till Mexico, men det har varit misnt sagt oroligt där, på flera sätt och vis...så det blir det nog inte, men Las Vegas kanske....får se...du får följa med och bloggresa:)



ha en fin fredag!

2009-05-08 @ 16:52:49
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0