Stockholm - dopet


Lidingö kyrka.

Skål för lilla Elvira! (Dubbelhakan ska bort!)

Det bjöds på mat och fina tårtor.

Tar lite frisk luft på balkongen och....

...tittar ut över området ;)

Älsklingen tar igen sig på balkongen :)

Med respekt för dem som var där lägger jag inte upp fler bilder, har ju inte frågat om lov. Men för er som känner mig så kommer dem komma upp (nån gång..) på bilddagboken.

Det var iaf ett jättefint dop och ett trevligt dopfika! Lilla Elvira fick massor av fina presenter också. Av oss fick hon ett Bamse-set med handduk, borste, kam och spegel (tror jag) + en badbok med Bamse. Glömde tyvärr fota det.

Det gick inte lägga upp bilderna igår, därför kommer resterande inlägg idag.

Kram så länge!

Bilder: Privata, tagna av mig och Christopher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0