091103 - No school for me

Hej bloggen!

Idag känner jag mig inte hundra, känner mig lite yr, så där som man kan göra innan en förkylning bryter ut. Så jag valde att stanna hemma från skolan idag. Det vi hade på dan var ju valfritt och det kan vi lika gärna göra på fredag, och det vi har ikväll känns som det kvittar. Man fattar ändå ingenting. Så idag blir det att blogga och plugga istället. Låter bra :)

Det är så himla mycket jag vill ha och vill göra nu. Hatar verkligen att prioritera, men så är det ju tyvärr när man är en fattig student. Vill ha nytt köksbord, ny soffa, massa grejer till kameran, konsertbiljetter till BSB (inte bokat än och vi vet inte längre om vi ska gå... vill vill vill!)... och sen skulle det ju inte sitta fel med en resa också! ;) Näe, dags att lägga ut all skit på Tradera och Blocket så kanske man kan få nåt av det man vill iaf :) Istället för att sitta här och klaga liksom..

Hörs senare!
Kram hela dan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0