091109

Shiiiit va trött jag va igårkväll! Somnade framför tvn runt 11, gick o la mig kvart i 12 och gick upp nu, haha. Har inte ens kollat på fotona jag tog igår. Middagen min bror gjorde igår var supergod, precis som jag trodde! Tack lillebror :)

Hade en så konstig dröm i natt. Bioz sprang bort och när vi hittade henne så satt vi upp lappar i fall det var någon som saknade henne. Då ringde ägarna till den katten mina föräldrar hittade i somras och sa att det var deras katt så dem kom och hämtade henne. Hm... Iaf sen pratade vi fram och tillbaka om vems katten var. De sa att det var deras hankatt som dem inte sett på flera år och vi sa att det var våran honkatt som vi haft sen hon var liten. Men när jag vaknade så hade iaf dem andra fortfarande Bioz :( Man kan ju undra varför vi satte upp lappar, haha!

Hoppas det slutar regna snart, vill ut o fota igen!!

Kram hela dan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0