Black sheep





Utrustning: Nikon D60 + 55-200/4-5,6.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Det är alltid ett av fåren som står i fokus och är nära stängslet, denna gången var det detta svarta/gråa fina fåret :)

Idag var jag inte ett dugg glad på fototuren (förlåt älskling!), alla bilder bara blev skit. Men så när man laddar in dem i datorn och börjar redigera dem så märker man att dem inte alls var så dåliga som man trodde.. ;) Idag började jag dessutom fota i RAW (dock inte dessa på fåren), så det går ju framåt iaf. För bara några veckor sedan trodde jag aldrig att jag skulle redigare och fota i RAW. Men det är väl tur att man utvecklas :)

Kommentarer
Postat av: CervinFoto

ååh, kan inte låta bli att sitta och små le när jag tittar på får bilderna. Fåret skriker ironi av någon obeskrivlig anledning! Mycker fina bilder, och som sagt, roliga bilder!



Varje betraktare har sin åsikt om en bild. JAg skulle beskriva dessa med IRONI. fniss



Tack för du räddade min natt. hit ska jag fortsätta titta in!

2009-11-28 @ 02:33:45
URL: http://CERVINFOTO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0