Digital fotografi


Igår kom även boken Digital fotografi - Lär dig yrkesfotografernas hemligheter, skriven av fotografen Scott Kelby. Nu ska här sugas in kunskap så hjärnan sprängs! Typ.. ;) Har aldrig varit så här ivrig till att lära mig något som jag är nu sen jag köpte min systemkamera. Älskar ju till och med att redigera bilderna :) Åh, detta är så roligt! Snart vill jag börja fota lite porträttbilder och sånt skoj så då hoppas jag det finns några som ställer upp som försökskaniner :)

Nu ska jag bläddra lite i boken, inte hunnit det än =/
Kram!

EDIT 00.40: Jag har sträckläst halva boken nu, så jäkla bra! Humor och superduperbra tips! Men kanske dags att göra sig klar för natten nu... svårt att lägga ifrån sig boken bara...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den boken är verkligen bra! :D Och det är så kul att läsa om någon som är så glad och ivrig att lära sej fotografera. Den goda nyheten är att för mej har är det fortfarande lika kul! Och man lär sej HELA tiden! :D



Din lilla katt skulle försvinna brevid min rackare på 8 kg! Jag trodde du hade en stoooor katt! :D Fast min har bara kraftig benstomme och mycket päls! he he he Nej, skämt å sido, han är lite stor, men enligt veterinären så är han inte för tjock. :)



Djur är verkligen livet. Jag håller sååååå med dej!

2009-11-21 @ 22:06:03
URL: http://sofiafoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0