Jag är utmanad!

Jag har blivit utmanad av Sofia's Photography.
Gå in och kika hos henne, hon tar underbara bilder!


Utmaningen går till så här:

Gå in på mappen "Mina bilder" och välj den 4:e eller 7:e mappen.
Välj sedan den 4:e eller 7:e bilden.
Skriv lite om den och publicera den på bloggen.


Jag utmanar:

Cervinfoto

I min mapp hittade jag en gammal bild på vårat kök, innan vi målade vitt och bytte stolar och tavlor och.. ja, typ allt ;D

Är det någon mer som vill göra utmaningen så säg till så jag kan gå in o kolla :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fint kök ni hade! uhm... ha ha ha! :D

2009-11-30 @ 15:03:31
URL: http://sofiafoto.wordpress.com
Postat av: * M E T T E *



Hej Jennica!



Tack för din kommentar på bloggen! Jag har inte hållt någon distanskurs ännu, utan planerar inför (förhoppningsvis) nästa år - håll ett öga på bloggen så ser du där när den kommer upp.



Bästa hälsn Mette

2009-11-30 @ 16:17:55
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0