Med och utan stängsel



Borta! Varför skrev jag att jag skulle lära mig att ta bort saker från bilderna? Jag kan ju redan det. Hm.. Ja, men det var ju bra det :) Blev genast en mycket finare bild!

Har varit ute och fotat "makro" idag, men eftersom det redan hade börjat bli lite "mörkt" så blev det inte en enda bra bild. Trots att jag använde stativ. Ska se om det kanske går att fixa till den bästa. Isf kommer den upp här imorgon. Men jag tror inte chansen är så stor. På onsdag kan vi fota nästa gång.. tror inte vi hinner imorgon iaf. Va jag längtar till våren när det är ljust länge!! Gaah, jag har sån fotoabstinens dygnet runt!

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillade den utan stängsel bäst. Men HUR gör man sådant? Är det i Photoshop eller??

2009-11-25 @ 11:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0