Sjukstuga nästa..


Jag och älsklingen var ute vid Gertrudsvik och fotade vid havet idag. Tog ca 120 bilder och jag var så lycklig att det blev en massa bra. Sen när vi kom hem och jag laddade in dem var det typ.. 3 bra.. varav en tillräckligt bra för min "mina bästa bilder"-mapp. Vad besviken man blir då! Men men, är ju mitt eget fel.. jag sover för länge om dagarna så det är ju aldrig dagsljus när vi ger oss ut ;)

Ikväll känner jag mig inte alls pigg. Har ont i halsen, är öm i kroppen och känner mig febrig. Måste dock till skolan imorgon eftersom Psykologin är komprimerad till två tillfällen så kommer man inte blir man inte godkänd. Jag ska alltså sitta i skolbänken mellan 8.30 och 16.00 imorn. Jippie. Tur att älsklingen också ska med så jag slipper vara "ensam" iaf.

Nu ska jag paketera lite Tradera-paket och duscha innan det är dags att sova. Lägger upp dem andra bilderna imorn.

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0