091017

God morgon/god förmiddag/god middag/god eftermiddag/vad ni nu kallar det! ;)

I natt har jag fått sova tack o lov! ;) Gick och la mig före Christopher igår (inte vanligt!), jag har blivit så himla trött om kvällarna och somnar framför tvn. Men så går jag ju upp vid normal tid nuförtiden (inte idag då). Det var väl på tiden att jag slutade med mittt ohållbara natt-tv-tittande, haha.

Idag är det bara massa "måsten" som står på schemat än så länge. Dvs plugg inför provet i Naturkunskap B som vi har på måndagkväll, samt en promenad ute i kylan *burr* Både jag och älsklingen behöver röra på oss av olika anledningar så det är väl bara att ta tag i det nu antar jag. Kom ju på igår att jag har köpt en nyårsklänning som jag gärna vill komma i på nyårsafton, så det är väl hög tid att sätta igång. Så många kilon krävs inte, jag kommer ju i den, men så himla snyggt sitter den ju inte =/ Haha.

Vi hörs lite senare kära ni. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0