"Bä bä gråa får..."




Igår när vi hade varit uppe på Kulbacken så åkte vi en sväng ut till Gränsö. På vägen tillbaka igen så såg jag att två får hade kört ut huvudena genom stängslet och stog och åt av gräset utanför. Min första tanke var (förutom "neeeej faaaastna iiiiiinte!") att jag äntligen skulle få närbilder på fåren som vi sett långt in i hagen sååå många ggr. MEN på den tiden det tog för oss att komma till parkeringen och sedan gå dem kanske 500 m tillbaka till fåren så hann dem självklart dra in huvudena igen samt gå in en bit i hagen. Dem var ändå ganska nära, men tyvärr gick det inte att få bättre bilder än ovan, jag har zoomat in allt det gick. Jag ska unna mig ett bättre objektiv snart har jag tänkt!

Nu ska jag återgå till Körslaget... har inte ro i kroppen till att bara kolla på tv just nu. Går ju att bara lyssna också ;)

Kommentarer
Postat av: gelica

jo den var faktiskt god men är inte den man skulle välja i första hand, men den innehåller typiska julsmaker som nejlika & kanel:) Men man ska ju ha testat allt en gång i alla fall.

2009-11-01 @ 12:04:40
URL: http://lillfrokengelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0