Babbel

Hej hopp!

Nu känns allt mycket bättre. Jag vet ju själv vem jag är, det är väl huvudsaken. Att mina nära uppenbarligen också vet det värmer massor, så TACK!!

Igårkväll lämnade vi hem Vilma igen. Det har varit en omtumlande vecka ;) Ikväll ska vi dit på middag, ska bli superskoj! Var riktigt länge sen vi sågs allihopa nu. Något stressigt nu dock. Ska hinna göra en uppgift i Naturkunskapen samt packa bilen full med "skräp" för imorgonbitti är det loppis som står på schemat! Inte världens roligaste kanske, men pengarna sitter ju fint iaf ;)

Har precis köpt min brors "gamla" systemkamera, en Nikon D60. Så nöjd med min nya lilla bebis :) Jag och älsklingen har ju inte samma krav när det gäller kameror, hans är alldeles för stor för att jag ska kunna ha med den dem gånger jag vill fota, så det fick bli en egen liten. Kanon att köpa begagnat då ju! Så nu lovar jag roligare och finare bilder i bloggen framöver!

Vi hörs senare eller imorgon!
Kram på er mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Thessan

Du är en jätte härlig tjej, och jag vet att du gör ALLT för dina kissar. kram

2009-10-09 @ 17:29:01
Postat av: Maria

Nämen....nu ser jag detta inlägg. Du har köpt samma kamera som mig. Åhg, jag önskar jag kunde få prova din för min klickar så tungt tycker jag. Men pappa säger att det är inbillning. Åsså såg jag Nikon D3000 i helgen (tror jag skrev canon i förra kommentaren). Jag är jättenöjd med min D60 men det har hänt något med själva utlösarmotorn får jag för mig. Men den kanske ska låta så. Det är bara så att karln och pappa har Nikom D80 och den "klickar" mycket snabbare....

2009-10-12 @ 10:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0