Fin kväll, fin vän.


Lax på en bädd av wokgrönsaker med ett täcke av fetaoströra, serverat tillsammans med fullkornscouscous.

Sen blev det chips och vin till Ugly Betty och Desperate Housewives.

Bianca låg för första gången i någon annans knä...

...och Baccardi ville följa med Thina hem ;)

Har haft en jättemysig kväll med min fina vän Thina. Ätit väldigt god mat (om jag får säga det själv), druckit gott vin och kollat på tv. Göra om mkt snart! Tack för ikväll vännen!

Nu kollar jag och älsklingen på Två och en halv män.. sen blir det nog till att sova. Kram!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhh så mysigt!

Sv; Ja, men va kul! Då måste vi ju träffas någon dag. Vill du ha min msn? (Antar att du har msn, haha) Kram

2009-10-14 @ 09:34:46
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad gott det såg ut, har du nåt recept på det=)

2009-10-14 @ 10:26:39
URL: http://hatamode.blogg.se/
Postat av: Thina

Tack själv vännen! Alltid lika trevligt o himla god mat o gosiga missar! =) Kramar

2009-10-14 @ 10:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0