Framkallat kort


Har precis framkallat lite kort, eller ja innan 12 gjorde jag det för erbjudandet om 100 gratis bilder gick ut då. Framkallade den photoshopade bilden ovan i 40x60, den ska bli en tavla. Ni ska få se sedan såklart :) Var även vanliga bilder till mig, några svartvita till fotoväggen i vardagsrummet, en förstoring på Baccardi (kunde välja till slut!) till fotoväggen i sovrummet samt lite bilder från syrrans bröllop som farmor har beställt.

Just nu mår jag lite dåligt.. såg precis en tjej stoltsera i sin äkta päls i en modeblogg jag brukar läsa (no more!). Sånt gör mig så förbannad! Jag skiter fullständigt i om pälsen är ärvd, man säger i vilket fall som helst ja till djurplågeri. Nej, sånt går fetbort för mig! Jag använder inte äkta skinn heller, skulle aldrig falla mig in att ta på mig ett dött djur, men jag kan tycka att det iaf är m e r okej än päls. Dubbelmoral att äta kött? Näe jag tycker faktiskt inte det. Djuren äter också kött. För överlevnad. Men inte fasen dödar dem varandra, eller oss människor, för att få en trendig jacka? Nej just det. Gaaaah. Jag ska dock bli vegetarian när jag känner att jag är tillräckligt påläst för att ändå få i mig allt jag behöver.

Usch det gör extra ont i mig bara för att jag tänker på mina älskade katter när jag ser äkta pälsjackor.. Usch, jag blir verkligen illamående.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Håler med angående päls, men jag är ännu mer djurvän, äter inte mina vänner djuren ;) ... iofs blir det fisk o räkor ibland, de är ju oxå djur men .... Kram

2009-10-24 @ 18:32:21
Postat av: Jennie

Blir en jättefin tavla. Jag är imponerad av din inredningstil. Sovrummet med tavelväggen & kuddarna på sänge gillar jag, liksom dina nya stolar. Vill oxå ha såna!

2009-10-26 @ 08:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0