Grått och trist


Idag är det inget fint väder. Känns inget kul att ge sig ut att fota i denna dimman så det blir nog att vi tar med oss Bioz och åker till veterinären istället. Finns bara mat till och med imorgon så kan lika gärna åka idag istället. Vem vet, imorgon kanske det är bättre fotoväder :) Åh, jag som är så fotosugen!

Vi har iaf precis kommit hem från farmor. Tyvärr så hade dem tydligen grävt av någon kabel så hon fick inte sina kanaler idag iaf. Hon får tålmodigt vänta till imorgon ;) Älsklingen är nu och klipper sig och jag tänkte hoppa in i duschen. Sen ska vi ner på höstmarknaden och köpa lite marknadsgodis innan vi åker till veterinären. Det var tydligen bäst att komma strax före fyra om man inte hade någon bokad tid. Så så blir det!

Hörs senare!
Kramar

Bild: Fototuren på Gränsö häromdagen

Kommentarer
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Fin bild!!!

Gillar verkligen svartvita bilder!



Ha en bra dag



Maliin

2009-10-21 @ 14:53:49
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Madeleine

Idag har jag varit nere på stan med mormor :) Blev lite överraskad när jag såg att de va marknad. Men efter en dag på stan så luktar som en jäkla munk! Haha, de säljer ju munkar där också.



Och inga kanalar här heller! Snacka om att det är irriterande!! Vilka jävla nötter som gräver av en kabel då? Haha är det verkligen en slump? :P Vi fick de nya kanalerna igår och idag funkar det inte... hmmm tråkigt. Hittade ni något godis då? Kram



2009-10-21 @ 16:14:42
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ja, verkligen frått o trist väder :(



Svar : Lost och Desperate Housewives känner jag till, följde Lost men sen plötsligt glömde ja typ bort det ;)

2009-10-21 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0