Grönt är skönt


Kuddar i vår soffa.

Grön är nog den enda färgen jag aldrig tröttnar på när det kommer till inredning. Jag kommer alltid tillbaka till den färgen och därför gör jag mig aldrig av med gröna prylar. Jag skulle dock vilja testa någon ny färg, men det blir inte av eftersom jag vet att jag kommer tröttna och då vill jag inte köpa på mig en massa prylar. Är visserligen nöjd med det orangea i sovrummet, men å andra sidan är det ju bara en pläd och några värmeljus. Lätt och billigt att byta färg med andra ord. I vardagsrummet blir det ju lite mer. Plädar, kuddar, ljus osv.. Men man kanske skulle testa! Dock inte nu eftersom jag precis köpt nya g r ö n a kuddar ;)

Vilken är er favoritaccentfärg?


Kommentarer
Postat av: Nilla

Blått, men även lila gillar jag :)

2009-10-22 @ 13:01:32
Postat av: Cissi

Du e bäst gumman,tusen miljoner tack för sakerna=) betyder massor=) o kanon fina kuddar,du har de så himla fint=) du e så duktig vännen! puss puss

2009-10-22 @ 19:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0