Hemmakväll

Gokväll!

Cissi är sjuk så det blir ingen utgång ikväll. Lika bra det kanske (ja, inte att hon är sjuk förstås), för jag är så trött och lite snuvig jag med. Det blir helt enkelt en hemmakväll med älsklingen och katterna istället, inte fy skam det inte! Det blir att blogga, kolla på Idol och käka godis och riskakor :)

Precis varit på en liten promenad i regnet. Fotade lite graffiti (eller egentligen kan man väl inte kalla det det för snyggt var det ju inte precis, mest kladd) och var in en sväng på Netto och handlade. Det var tre tjejer som snattade där. Blev så irriterad på kärringen i kassan. "Jaa, det är så ungdomar gör!" och tanten som betalade höll med. Vadå det är så ungdomar gör?! Det är väl för sjutton minst lika många äldre som snattar? Grrr va irriterad jag blev. Hur kändes det för mig och Christopher då? Visst, nu räknas väl kanske vi som vuxna, men i hennes ögon hade vi ju lika gärna kunnat vara under 20 år, det är ju svårt att avgöra ålder liksom. Dessutom sa hon att hon sagt till ungdomarna att inte gå in med väskor i butiken, och jag hade en väska med mig.. nää, det kändes bara så himla fel av henne att säga så. Tyvärr fick dem inte tag i den tjejen som hade sakerna i sin väska, utan hon sprang iväg så dem fick bara kolla i dem andra tjejernas väskor.

Jaja, nog om det. Ska lägga upp bilderna jag tog sen, även att dem inte blev särskilt bra. Dem blev så mörka i och med att det är inuti en tunnel också.

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0