Hon minskar :)


Nu har vi kommit hem ifrån veterinären och jag befinner mig nu i något slags lyckorus. Våran fina älskade Bioz har nämligen gått ner ytterligare 3 hg dem senaste tre veckorna. :) Känns som en sten har fallit från mitt hjärta nu när det visar ordentliga resultat. Lite skillnad mot med den gamla kostplanen då hon gick ner 5 hg på 4 m å n a d e r. Så vi ska fortsätta med samma mat ett tag till för att se om det fortsätter så här bra och så ska vi åka dit och väga henne en gång i månaden. Oturligt nog så fanns inte maten inne (den skulle komma imorn, vi som tänkte åka imorn haha) så vi fick med oss provpåsar som räcker i 10 dagar. Snällt! Så ska vi kolla om maten finns inne hos veterinären här i stan (även om jag inte vill gynna dem egentligen) eftersom vi har 2,5 mil till våran veterinär. Men nu känner jag mig bara så glad, så glad att det går framåt! Man har ju varit så rädd att hon kommer vara så här stor "för alltid" eftersom det inte har hänt något/väldigt lite på vågen. Men nu kan jag äntligen se en framtid för Bioz som smal kisse, hihi.

Nu lagar vi min absoluta favoritmat (även om jag också skulle behöva loosa massa kilon :P), nämligen kyckling- och bacongratäng, mums!

Puss o kram Jennica & katterna

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nej jag köpte inget på marknaden, men jag fick några saker utav mormor på Lindex. Jag har inte fått mina pengar ännu så det blev ingen shopping för min del. Men mormor hittade en jacka som jag har kollat på åt henne, 2 par byxor och lite småsaker från Lindex, bla en snygg kofta som bara kostade 39kr idag!! Jag fick en väska därifrån av mormor som också kostade 39kr. Jag ska lägga upp bilder på mina "köp" strax! :)



Kul att hon går ner i vikt, lilla gumman! :) Kram

2009-10-21 @ 18:38:18
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0