Innan vår nuvarande stil

Hej vänner!

Jag tänkte att jag skulle visa hur lägenheten såg ut innan vi hittade vår stil, dvs den vita minimalistiska moderna stilen som vi har nu. Jag skäms verkligen för hur det såg ut, men ibland tar det ju ett tag innan man hittar sin stil. Jag har bytt stil ganska många gånger just för att jag har kännt att det inte är j a g. Dessutom har man ju oftast ett ihopplock av möbler osv när man precis har flyttat hemifrån. Så håll i er nu! ;)

Dessa tapeter har inte vi valt, utan dem satt när vi flyttade in.

Hemskt, hemskt, hemskt! Tapeterna satte vi upp för 4 år sen, men dem målades över ganska så snart..

Dessa tapeter satt också när vi flyttade in, men hur tänkte vi i övrigt? Haha.

Dessa tapeter valde vi, hur f-n tänkte vi här? H j ä r n s l ä p p ?


Det är knappt att jag vågar publicera, haha, det är tur att ni vet hur det ser ut nu ;) Hur kan man ändra stil så totalt? Jag fattar inte och jag mår verkligen illa när jag tänker på hur det har sett ut här. Tur att vi nu har vitt överallt, skulle inte stå ut en sekund med någon annan färg överhuvudtaget. Snyggt hos andra, ja, men absolut inte innanför våra dörrar!


Tack och lov att man ändrar smak ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0