NUNC inredning


Hittade en, för mig, ny webshop med inredning. Fanns mycket fint i olika kategorier. Bl.a. bokstäver, lampor, kuddar och ja, sånt som brukar finnas i en inredningsbutik. Väl värd ett besök!

Adressen är www.nuncinredning.se

Själv fastnade jag lite för dessa rostiga lampor, tror dem skulle bli snygga bakom lamellgardiner:

Eller så har jag fel ;) Vad tror ni? Dem påminner ju lite om dem där i betong (minns inte märket). Vet dock inte vilka jag tycker är snyggast, dessa var iaf mycket billigare. Kostar 149:-/st.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Oj, vad mycket jag ville ha därinne! Jätte snygga saker!

2009-10-18 @ 11:38:38
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0