Nytt på tv-bänken


Den gröna vasen ska så småningom bytas ut till en lite högre vit lampa.

Här fick till slut ugglorna från Lagerhaus sin plats.

Dem är ju så söta!!

Madeleine kände sig hängig idag så jag blev hemma, så då tog jag tag i att ändra om på tv-bänken. Vasen som jag hade tulpanerna i hade stått tom så länge så jag tröttnade. Testade att ta fram tulpanerna igen efter typ en månad men det första Baccardi gjorde (trots att han inte märkte just när jag tog fram dem) var att hoppa upp på vasen o busa med dem. Så ja, jag tröttnade. Är inte helt nöjd, men det blir nog bättre sen med en lampa.

Nu ska vi trotsa det dåliga vädret och ge oss ut, får se om det blir att fota eller ej, just nu regnar det ju. Sen är det stan som gäller!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Linda B

Hej! Givetvis så kan du beställa sen när du känner för det! Bara att höra av dig! Kram

2009-10-23 @ 08:43:57
URL: http://levasomlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0