So little time

Hej bloggen!

Jag har inte så mycket tid till att sitta här nu. Dels är vi hundvakter sen igår och hon ska bo hos oss antingen till torsdag eller fredag nästa vecka. Dessutom är det en hel del i skolan nu. Så all tid går till skolan och vovven (och missarna såklart, som inte alls är roade av vårt besök). Men jag ska försöka slänga in ett inlägg då och då iaf :) Men helt tillbaka är jag alltså inte förren om en vecka lite drygt (nästa helg är det nämligen loppis samt helgkurs). Så nu vet ni läget :)

Ha det så bra så länge!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria

Ok...



Ha en riktigt bra vecka!! Men man måste ju få ha "bloggpaus" ibland, hihi. Låter som jag vet vad jag talar om va?? ;)

Krama missarna och vovven!

Kram

2009-10-02 @ 10:33:23
Postat av: Johanna

Oj, det verkar som att du kommer ha fullt upp en vecka framöver. Det är skönt när det är fullspäckat, då uppskatar iaf jag de lugna stunderna mer:)



Ang One Tree Hill här nedan; jag har inte sett säsong 6 än, så jag har fortfarande mycket att se fram emot:D



Kramar

2009-10-03 @ 16:39:58
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Calle P

Hej,



Jag blev väldigt imponerad av din tavelvägg och tänkte höra vad du har fött mått på de olika tavlorna?

2009-10-03 @ 16:56:04
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Calle P: Tack så mkt! Antar att du menar den tavelväggen i headern (har nämligen 2)? Det är 2 st 40x50, 4 st 30x40 och 2 st 18x24 =)

2009-10-05 @ 12:00:36
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0