Soffjakten goes on..


Vi har bestämt oss för att köpa en ny soffa så fort som möjligt, dvs när pengar finns. Eftersom vi nog kan få ut ganska bra för soffan, fåtöljen och fotpallen vi har nu så är det inte så jättemycket pengar vi behöver lägga till. Vi kommer ju inte köpa någon ny innan soffgruppen vi har nu är såld liksom.

Jag är fortfarande helt insnöad på den här soffan från Furniturebox. Men det känns lite väl riskabelt att skicka efter en soffa man inte kan provsitta eller ens se i verkligheten först. Visst man kan väl alltid skicka tillbaka, men frakten ligger på 1200:- och det är lite väl mycket pengar för ingenting isf. Så jag undrar om det är någon som antingen har soffan själv och isf kan visa lite mer hemmamiljöbilder på den, eller som vet om det finns någon liknande i någon annan butik? Det jag gillar med den är det öppna slutet, så den behöver inte se ut exakt som denna, men iaf med ett öppet slut.

Bild: Furniturebox

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Heej! Har för mig att Anna, min kompis på SR du vet har denna. Det är BODEN va??



Snygg som attan! :)

2009-10-20 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0