Stressful day

Hej bloggen!

Idag har det varit fullt ös medvetslös hela dagen (okej, det var värre för älsklingen). Varit i skolan och skrivit 10-minuters prov (kan inte alla prov vara så korta?) och sen haft kvällskurs i Naturkunskap. Otroligt segt och totalt ointressant! Imorgon väntar iaf en roligare dag. Ska till farmor vid 11 och hjälpa henne koppla in boxern till tvn och sen hade vi tänkt ta en fotorunda igen. Kanske slottsruinen eller nåt annat lite roligare? Sååå sugen på att fota nu när jag inte fotat på två dagar, haha.

Imorn är jag tillbaka med nya tag, inte funnits så mycket tid för datorn idag. Förutom mitt lååånga inlägg om serierna, det tog tid vill jag lova ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja halsbandet är ganska dyrt, men åh så snyggt! :)

Igår åkte jag hem till mamma. Var där till fyra, sen hem och lagade mat med Adde. :) Kram

2009-10-21 @ 08:56:01
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0