Baccardi + brödkorg = sant



Det här möttes jag av igår när jag kom in i ett kolsvart kök och tände lampan, hihi.


Baccardi låg och sov lite i brödkorgen, sötnosen :)

Eftersom jag ändå skulle slänga den fick han den till ny sovplats ;P

Ja, bilderna säger väl allt!? Haha! Han är så himla gullig så jag dör :) Jag bytte fruktskål igår, hade brödkorgen som det innan, men eftersom den blivit helt fläckig av frukten så tänkte jag att jag skulle slänga den. Ställde den på köksbänken så länge och ja, resten av historien berättar ju bilderna ;) Har inte mage att slänga den nu för Baccardi verkligen älskar att ligga i den! Han växer snart ur den ändå, får slänga den då, hihi.


Bilder på hur det blev på köksbänken efter min lilla mini-makeover kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Mamma



Sååå söta

2009-09-22 @ 07:32:31
Postat av: Maria

Haha...guuuud så sött! Ja de är roliga....överallt där man inte förväntar sig dem -där är de. Köper man något åt dem så dröjer länge innan de tar sig an det (inte alltid förstås).

Himla söt liten kisse!

2009-09-23 @ 10:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0