Dinner för three



Tripp, trapp, trull ;)


Mina underbaringar having dinner together! ;) Jag älskar detta! En vit, en röd, en svart. Hur länge har jag inte drömt om detta!? Var inte länge sen vi låg i sängen och skulle sova, med Bioz och Bianca nere vid fötterna, och jag sa till Christopher "Tänk om det låg en svart liten kisse här också?" eller "Nu fattas det bara en svart misse också.." och han bara mumlade till svar att vi inte ska ha fler katter ;) Haha, vem fick som hon ville? Hoho. Lite roligt att det blev just en svart med, för självklart är inte färgen viktig alls egentligen, eftersom vi ju faktiskt tog hand om Baccardi för att han skulle avlivas. Well, slutet gott - allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0