Goskatt minsann!







Inget speciellt med detta kanske ni tänker eftersom era katter är likadana. MEN! Bianca har aldrig, och då menar jag verkligen ALDRIG kommit och lagt sig hos oss i hela sitt 4-åriga liv (ja förutom när hon var bebis) så detta är verkligen stort för oss! Äntligen, äntligen, äntligen får vi gosa med vår röda lilla älskling! Jag tycker det är väldigt fascinerande att dem blir helt annorlunda över en natt bara pga kastreringen. Jag vet ju att det är så, men när det händer ens egna lilla misse så blir man förvånad iaf, särskilt när skillnaden är så pass stor. Bioz var ju bara 1 år när hon kastrerades så jag minns inte om hon blev så gosig som hon är efter eller om hon var det innan också. Bianca är iaf helt annorlunda nu. Från att ha varit en ensamvarg till att komma och lägga sig i knät på oss VARJE dag! Så mysigt! :) Har verkligen längtat efter den kontakten med henne så nu är matte nöjd och glad :)

Kommentarer
Postat av: Thina

Så gosigt! Gillar bilden på C med båda i hans knä, haha!

2009-09-16 @ 14:03:44
Postat av: Maria

Haha.... älskar kort nr 3 med båda i knät på din sambo. Bioz tar upp hela famnen och Bianca ligger där och Bioz typ "okej, du får ligga på ett hörn då...ok". Van att få vara själv i knät och nu ska hon dela :o

....hihi. Söta är de som alltid.

2009-09-16 @ 16:29:32
Postat av: Mikaela

Vilka fina katter ni har! :)

2009-09-21 @ 16:27:54
URL: http://noone08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0