Haléns



Fick hem lite paket i veckan, bl.a. från Haléns. Har försökt få till bra bilder på kjolen men det gick inge bra så visar så här istället. Koftan är superskön och perfekt till hösten och kjolen är det resår i midjan på, perfekt för mig som aldrig kan knäppa kjolar. Antingen är dem lagom i midjan och för stora i övrigt eller så är dem lagom för övrigt men för små i midjan. Likadant med byxor. Sååå tråkigt. I paketet var även ett par skitsnygga leggings men det var tyvärr ett stort hål i dem så dem åker tillbaka ögonaböj. :( Snålar nu så blir inga nya, var säkert ändå dålig kvalité. Fick även hem ett paket från HM, men kommer bara behålla två par leggings så det är inget att visa. Ett par jeansfärgade och ett par svarta.

Bild: Haléns


Kommentarer
Postat av: Yenny

Roligt med lite mysiga höstkläder! :) hahaha, försökte ändå i nästan en kvart att hitta åt den där lampan på hemsidan, men fick tillslut ge mig, måste vara en bugg! Den var ju såååå fin, lite "string" stuk och bra pris! Fyller år i november så jag ska prova önska den av mina föräldrar få se :)) Trevlig kväll!! Kram Yenny

2009-09-09 @ 20:00:51
URL: http://yennyli.blogg.se/
Postat av: Maria

snygg kjol! Måste kolla halens... (hihi...börjar bli lite "Ensam ung kvinna söker....." av detta. Haha).

2009-09-11 @ 12:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0