Köksbänken



Tada!


Så här blev det alltså på bänken. Inget speciellt med andra ord. Förstår inte hur vi tänkte när vi valde en bänkskiva i BOK av alla träslag när vi flyttade in. Kunde det inte varit i ek åtminstone? Det allra mest tragiska med det hela är att vi valde mellan bok och ek och tyckte boken var snyggast. Jag blir rädd för mig själv, haha! Som ni också ser så har jag tagit ner massa saker från tavellisten och satt på bänken, och det, mina vänner, är för att jag inte längre vill ha tavellisten. Den vägrar nämligen sitta tätt mot väggen och lutar neråt vilket gör att alla saker åker framåt. Skapligt trött på det nu så nu ska den väck! Får väl bli tomt där ett tag... vill ju ha en fondtapet där. Frågan är om man ska lägga pengar på sånt när man börjat prata om att flytta. Å andra sidan har vi inte sett att vi kommer in på någon utbildning/får något jobb där nere än så det är väl bara att köra på. Kanske höjer det värdet lite.. eller ja, en fondtapet gör väl inte det egentligen, men men. Det är bara att köra antar jag! Man ska ju trivas här också även om man kanske ska flytta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0