One more time

Hej!

Fick en körare till förut med fruktansvärda smärtor, så satte mig i duschen o skulle skölja varmt vatten på magen, men då kände jag av blodförlusten istället (ursäkta om jag är otrevlig haha) så jag höll på att svimma. Riktigt kände hur blodet försvann ur kroppen, blev helt vit och skakig. Jag blev ganska rädd då kan jag meddela, var ensam hemma. Tänkte till och med ringa bort till mamma och pappa, men jag kunde ändå inte gå ur duschen innan det blev bättre. Kände det var bättre att sitta kvar istället för att ställa mig upp i fall jag skulle svimma. Nej usch, det var riktigt otäckt. Fick dra på kallt vatten så jag kunde dricka, var tvungen att få i mig nåt. Sen kravlade jag mig ur duschen och la mig i sängen. Men behövde äta nåt så jag gick och tog ett äpple, åt det och sen somnade jag och vaknade när älsklingen kom hem och då var smärtorna borta. Tack och lov. Älsklingen tyckte nog det var lite läskigt att jag hade hållt på att svimma när han inte var hemma. Nää nu hoppas jag verkligen jag slipper detta i ett år iaf...

Återkommer med roligare inlägg senare ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejhej inte ska du duscha dig med varmt vatten när du blöder...:( inte bra...kram

2009-09-22 @ 07:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0