Skallebank

Go kväll!

Har jobbig huvudvärk så stannade hemma ikväll. Har sett Idol och kollar nu på Efterlyst. Sitter och längtar till helgen. På söndag firar nämligen jag och älsklingen 7 år :) Hjälp vad tiden går! Så på lördag ska vi åka till Kalmar och köpa sängstommen (om den finns inne) och så vill jag till Lagerhaus, väntar nämligen på presentkort på 250:- därifrån :) Egentligen hade jag velat åka på söndag men då är ju Lagerhaus stängt, hehe ;) Så vi firar med middag och kanske bio på söndag istället :) Skulle ju ta en hotellweekend, men har inte råd med det så det får bli någon annan gång!

Nog tjatat om det.. Efterlyst kallar ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jaså ni letar sängstomme!? Vi med (så jag antar att det kommer ordna sig...Jag hoppas det i alla fall).

Än så länge har vi bara kollat på ikea. Ska ta en titt på Mio också. Vi har lite olika smak så vi tycker olika på ikea.

Har ni hittat någon av intresse??

Skvallra till mig (så jag kan fortsätta med "Ensam ung kvinna söker...."-fasonerna. Haha. Kjolen har anlänt. Den med dragkedja från Haléns).

2009-09-24 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0