Uppdaterat höstgarderoben


Mysig färgstark kofta, köpt på Gina Tricot i Kalmar.

Köpte en till när jag ändå var i farten ;)

Köpte även en snygg lite oversized tröja på Gina Tricot i Kalmar.

Igår fick jag hem klänningen från Nelly, skitsnygg!

Idag köpte jag mig en tunika på stan...

..den har snygga detaljer i halsringningen.

Hittade även äntligen en höstjacka efter att ha frusit dem senaste höstarna.. det var på tiden!!

Så tack Gratisbio, HM och mamma för presentkort och pengar ;)


Nu är nog höstgarderoben fulländad tror jag, så nu kan jag lägga resterande pengar på det jag verkligen älskar: INREDNING!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Oj vad mycket snyggt!

2009-10-06 @ 12:29:21
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0