Fullbokad vecka

Tjohej!

Idag har jag varit på stan med Cissi, mucho trevligt som vanligt! :) Det är mkt denna veckan! Imorn ska vi till veterinären med Baccardi och stackars Bianca. Ja stackars Bianca säger jag för hon ska steriliseras och det är sååå hemskt efteråt när dem spyr, kissar på sig, går omkring som om dem vore fulla och inte kan hoppa upp nånstans för kroppen inte klarar det. Usch vad jag känner mig hemsk då! Men Baccardi är snart könsmogen och några kattungar ska vi inte ha, och sen ska hon inte behöva löpa en vår till. Baccardi ska bara vaccineras så det är nog lugnt. Om han inte beter sig som Bioz förstås och bryter av nålen ;) Ringde precis Carmen som har Baccardis mamma för att försäkra mig om att dem inte hade vaccinerat honom. Hon undrade hur det var med honom och om han gick bra ihop med dem andra katterna, och det gör han ju nu :)
Iaf, sen imornkväll kommer Madde hit på lite tv-kväll (ska handla nåt gott att bjuda på, men vad???) och på torsdag ska jag först på stan med Linda som jag inte träffat på snart ett år pga lite dispyter hehe, sen på kvällen kommer min Cissi hit på tjejfilmkväll (En shopoholics bekännelser och eventuellt Sex and the City) och massa god frukt! På fredag är det väl inget direkt. Eller jo, vi ska ju stå på loppis på lördag så måste ju fixa inför det. Puh. Men det är kul att ha nåt att göra hela tiden :) EDIT: Precis bjudna på 25-årskalas hos Thina på söndag med :)

Nu står handling på schemat. Har precis haft Naturkunskap i två timmar så måste komma iväg och göra nåt annat. Handling är ju perfekt då, haha ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Thina

När ska du trycka in mig då? ;) Haha

2009-09-08 @ 20:44:39
Postat av: Lina

Det är från mandeldesign.se

2009-09-09 @ 10:41:28
Postat av: Maria

Ja tänk om man kunde förklara för dem vad och varför och att det är för deras eget bästa....



Har ni kommit på vad ni ska göra 26-27 nu då?? Ni var ju i planeringstankar...

2009-09-09 @ 11:35:03
Postat av: Rebecca

Jag kan trösta dig med att alla katter inte blir helt borta efter kastrering. Vår Vilma sprang som ett skott ut ur transportburen (om än lite vingligt) och sen var det inte mer med det. :) Den yngsta katten blev lite mer påverkad dock, men det är ju för deras eget bästa och det går ju över. Det är inte bra för dem att löpa tomt.

2009-09-09 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0