Beautiful



Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8 + reflexskärm guld 80 cm.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Tjenamors!

Jag vet inte vad jag ska skriva här i bloggen längre så det blir mest bilder. Men hellre textlösa inlägg än bildlösa tänker jag ;) Idag har vi iaf varit på information i skolan. Så mycket till information kan jag ju inte påstå att det var men... jag kom ju upp iaf! Snart ska vi nog bege oss till Ankarsrum där älsklingens syster och hennes barn är på besök. Sen ikväll ska jag förhoppningsvis ut till Bondbacken och fota brorsans söta sambo. Hoppas inte det börjar regna bara! Enligt väderprognosen skulle det ju bli fint idag, men kollar man på himlen ser det lite si och så ut med den saken. Men men, det är 6½ timme kvar så det kan ju ändras :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0