Erbjudande: Gratis fotografering!


Jag är fast besluten att starta eget som porträttfotograf i en framtid inte allt för långt bort. För att kunna göra detta behöver jag erfarenhet och bilder att marknadsföra mig själv med. Jag erbjuder därför nu gratis fotografering för privatpersoner. Är du intresserad av att bli fotad själv eller att föreviga dina barn eller djur på bild så tveka inte att höra av dig! Jag fotar allt! Bebisar, äldre barn, familjebilder, vanliga porträtt, djur, "i väntans tider" osv. Du får sedan bilderna digitalt för att själv kunna framkalla de. Enda kravet är att du bor i, eller kan ta dig till, Västervik. Alla bilder tas utomhus med undantag för gravid- och bebisfotograferingar.

[email protected]

För att se mina bilder samlade på samma ställe, besök gärna www.jenfotografi.com.

Hoppas vi ses! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu igen har du mail.... Denna gången ska vi fixa till det!!

2010-04-23 @ 07:53:53
URL: http://cammmie.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Hej, skulle vara väldigt roligt om du ville fota min lille sötis Eddie någon dag :) Som du vet är du ju min favoritfotograf :) Men först måste han bli bra i sitt lilla ben. Kram

2010-04-26 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0