Linnéa II



Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8 + reflexskärm silver 80 cm.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Hej på er!

Vilket fint väder det är idag! Helt otroligt att våren är här nu och att snön försvann så pass fort, det trodde man ju aldrig. Ikväll ska vi på 20- och 40-årskalas för min kusin Mikael och min ingifta moster Veronica (alltså min morbrors fru). Plus att min mormor fyller år idag så det blir nog en massa firande ikväll, ska bli skoj :) Innan dess borde man väl egentligen ta vara på det fina vädret, men jag har så mycket annat jag borde göra också. Får se hur det blir med den saken! Lite av varje kanske? :)

Nu ska vi iaf äta lunch, så vi klarar oss fram till kalaset!

GLAD PÅSK PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0