My love ♥♥


Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Jag har fått någon jäkla blödning i mitt ena öga som skaver och kliar. Älsklingen tror att det beror på att jag sitter och redigerar vid min lilla skärm hela tiden. För ja, jag redigerar ju typ konstant. Att ha en mini-PC då är inte så smart.. men vad gör man? Jag köpte den ju innan jag fick intresset för foto och en ny dator är ju inte direkt gratis. Jag behöver alltså en paus från redigerandet. Vad lägligt då att Anne kommer nu i två dagar! Då kan jag ju ändå inte sitta vid datorn. För ärligt talat, jag hade aldrig kunnat slita mig från datorn om hon inte skulle vara här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0