Bröllopsdetalj


Utrustning: Nikon D90 + 28-75/2,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.
Assistent: Frida Pettersson

Är lite bättre idag, men fortfarande sjuk. Kan iaf andas lite genom näsan nu och känner mig inte fullt så matt som innan. Dock orkar jag inte göra så mycket. Blev helt slut av att duscha igår och när jag diskade var jag tvungen att gå och lägga mig. Så ja, frisk är jag ju inte men det går åt rätt håll iaf :)

Visar en första bild från bröllopet. Dock är den lite kornig eftersom jag fick ljusa upp den så mycket i redigeringen. Lyckades inte få rätt exponering direkt i kameran, men men. Man lär sig ju av sina misstag ;) Bortser man från det så gillar jag bilden jättemycket! Ska försöka ta tag i lite mer redigering idag om jag orkar. Har jag ork så måste jag egentligen ta tag i städning och sånt. Det är fruktansvärt ofräscht här hemma nu efter att vi varit sjuka. Ingen av oss har ju orkat hålla efter med något.

Hörs kanske senare, eller åtminstone så kanske det kommer upp någon bild iaf!

<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Superfin bild ju!

2010-08-15 @ 18:08:18
URL: http://frida.derived.se
Postat av: Cissi

Jätte fin bild:)

2010-08-15 @ 21:44:41
Postat av: Nilla

Vacker bild!

2010-08-16 @ 14:38:07
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Oerhört vacker bild!

2010-08-17 @ 21:21:00
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0