Last one.



Utrustning: Nikon D60 + 55-200/4-5,6.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Sista fågelinlägget, jag lovar! :) Ja, tills jag fotar fåglar nästa gång iaf! På fredag, om det inte snöar vilket det ska göra (suck), så ska jag fota Lindas son Hampus och även hennes hund Nadja. Men som sagt, det ska ju snöa enligt väderrapporterna. Men ut till dem ska vi hur eller hur, så kanske man kan smita ut mellan snöflingorna ;) Sen ska jag ju fortfarande fota Wille, när vet jag inte för han är ju på dagis om dagarna medans det är ljust och i helgen har jag helgkurs till kl 16 både lördag och söndag =/ Men jag har en liten idé om en inomhusfotografering, så vi får väl se :) Bara det att jag är lite otålig och vill fota NU! Måste ha lite bilder till min hemsida som kommer upp snart.. eller snart och snart, men ja.. snart haha.

Kramar

EDIT: YAY! Väderrapporten har ändrats! Ingen nederbörd på fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Vilka otroligt fina bilder du tar! kram

2010-01-20 @ 17:04:02
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0