Kontraster


Utrustning: Nikon D60 + 50/1,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Idag är jag sjukt trött. Som vanligt. I natt bestämde sig Baccardi för att leka Tarzan bland kläderna på torkställningen. Kunde inte ens gå och lägga mig för han var så envis och bara skulle vara där hela tiden. Var rädd att vi skulle vakna med trasiga kläder idag, haha. Men till sluuuut fick jag sova. Önskar han kunde bli vuxen snart, haha, men jag vet ju av erfarenhet att det tar några år så det är väl bara att gilla läget ;)

Tyvärr har Wille blivit sjuk så ska inte fota honom imorgon. O på måndag börjar skolan. Vart tog den här månadens ledighet vägen? Csn har inte gett besked än heller, vad har dem tänkt att man ska göra om man får ett negativt besked en vecka in på terminen? Hoppa av? Blir så trött på dem, sökte liksom innan jul.

Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0