Kreativ blogger award


Jag har fått utmärkelsen Kreativ blogg av Dagliga smulor, tack snälla rara du! 

När man får awarden ska man ange 7 fakta om sig själv, här är mina sanningar:

1. Tycker att den största orättvisan i världen är djurplågeri. 
2. Har en mapp på datorn där jag samlar all bröllopsinspiration jag kan hitta. Längtar? Jag? Nähe ;)
3. Det värsta jag vet är folk som inte respekterar djur, och då särskilt sina egna.
4. Jag och min sambo träffades på Lunarstorm, haha, modernt va? :)
5. Älskar mina katter mest av allt och alla, dem har den största platsen i mitt hjärta.
6. Vill bli fotograf och har bestämt mig för att satsa helhjärtat. Har redan gett resultat ;)
7. Är extramoster åt världens sötaste lilla Wille som får mitt hjärta att smälta varje gång jag ser honom!

Jag skickar vidare awarden till följande 7 bloggar:

Thessan, Nilla, Starwoman, Saker man ser, Emma - Foto, Inred med mera och Madeleine.

Om du får denna awarden ska du :

- kopiera awarden på din blogg!
- länka till personen som gett dig awarden!
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
- välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
- länka till deras bloggar!
- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Hej! Alla priser är tagna från prisjakt.nu. (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=339696) Jag vet att expert hade rea för ett tag sedan på bara huset och sålde det för 6000 kr (med moms inräknat)

2010-01-27 @ 07:01:23
URL: http://gilraen.se/blog
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Men åhhhhh tack för awarden, gulliga dig :) Ska uppmärksamma det på min blogg så fort jag bara hinner. Ha en riktigt fin onsdag. Största kramen

2010-01-27 @ 07:23:55
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh så söt du e gumman=) hihi så fint skrivit:) de värmer=) puss puss

2010-01-27 @ 15:56:52
Postat av: Nilla

Tack för award, rara dig! Ska klistra in på min blogg så fort jag kommer på vad jag ska skriva :p Kram

2010-01-29 @ 15:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0