Ljuslyktor




Igår fick jag hem paketet från Ellos med ljuslyktorna och kuddfodralen. Kuddfodralen åker tillbaka (de var snarare beige än vita) men lyktorna var riktigt fina i verkligheten så dem får absolut stanna! Just nu står dem i köksfönstret, men kommer antagligen flyttas till sovrummet. De ser väldigt små och pluttiga ut i vårat stora köksfönster tyvärr, fast att dem egentligen är rätt stora.

Sitter för tillfället och redigerar bilder från dagens fototur så imorgon har jag förhoppningsvis lite bilder att visa igen.

Vad har hänt senaste dagarna då? Jo idag var jag en sväng hos Cissi, snackade lite och hade en liten fotokurs, hihi. Tyckte det var dags för henne att sluta fota på Auto och att lära sig redigera bilderna :) Igår var jag och älsklingen ute hos Linda och Pär och firade Hampus som har fyllt 2 år samt träffade lillebror Isak för första gången. Han har hunnit bli 1 månad nu men ändå så pytteliten :) Hampus hade vi inte träffat sen innan han fyllde 1 år (!) så han hade verkligen växt och blivit en riktigt charmig liten kille. Fastnade på hans rum i typ en timme, jag skulle leka med honom tyckte han :) Vad mer? Jo häromkvällen var Cissi och Wille här. Gobiten! Älskar den ungen så jäkla mycket alltså! Älskar alla mina vänners ungar! Så goa hela drösen! :) Känns som det här året har börjat bra, umgås flitigt med vännerna nu känns det som, jag är glad :) TV-kväll snart, Madde? :) Laxmiddag snart, Thina? ;)

Imorn ska jag på stan med Cissi och på söndag ska jag fota Wille så då skulle vi ses alla 5 :)

Kram och natti!

Kommentarer
Postat av: Lina

Menar det ;)

Och ni är så välkomna så, när allt är klart :D Är riktigt stökigt här just nu :P

2010-01-15 @ 14:13:00
URL: http://standablaze.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jättefina lycktor! Får dom vara ifred för den lille tuffingen? =)



http://colourblue.blogg.se

2010-01-16 @ 18:50:50
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va tråkigt att kuddfodralen inte motsvarade förväntningarna. De såg ju verkligen jättefina ut på bild. men men, då vet man det :)

Lyktorna va ju superfina iaf!

KramKram

2010-01-17 @ 10:56:32
URL: http://lillasandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0