Snöstig


Utrustning: Nikon D60 + 50/1,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Ett problem är ur vägen! Strax efter att jag hade publicerat förra inlägget fick både jag och Christopher ett positivt beslut från csn. Nu är det bara att vänta till imorn och se om man får reda på om man kommit in på den man står som reserv eller om det tar längre tid. Annars får jag ändra min ansökan till csn och vänta lite till. Men nu vet man iaf att man får pengar, sen när dem kommer är ju en annan femma :) Däremot har det uppstått ett annat problem istället. När jag skulle gå in och kolla om det gick att skicka in studieförsäkran redan nu så stog det att det inte längre går att göra det på hemsidan utan nu skulle man tydligen skriva ut en blankett istället, och den skulle både jag och skolan skriva under. Men hallå, jag ska läsa kurser både i Umeå och Växjö, ska jag åka typ 70 mil (eller vad det kan vara till Umeå?) för att dem ska skriva på blanketten? Skicka går ju inte heller, tar ju massa tid. Fattar nada.. Någon som vet? Får ringa csn imorn.

Nu ska vi gotta oss med lite chips, så här sista lediga kvällen :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0