Lillebror och Lina III







Utrustning: Nikon D90 + 28-75/2,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Nu har älsklingen äntligen fixat min dator! Dock är den fortfarande konstig så får be honom kolla på den imorn igen när han vaknar (han jobbar natt nu). Jag redigerade en bild förut men det gick inte att spara så jag kan inte fixa några nya bilder. Men jag hade några från sessionen med lillebror och Lina som jag inte visat ännu!

Imorn hoppas jag kunna visa bilder från gravidfotograferingen jag hade för tre veckor sedan, måste bara få klartecken först!

Kommentarer
Postat av: Lillebror

gillar dem 3 sista bilderna, dem blev bra

2010-07-29 @ 03:07:05
URL: http://asthefuturerepeatstoday.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

tack :) solen är på höger sida och reflexskärmen från vänster sida:)! Nae solen äör svår att få till de, övning som gäller helt enkelt :)!

2010-07-29 @ 13:29:59
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0